مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-13اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاری در حوزه صنعت کشتی سازی در بنادر گیلان


استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های عظیم استان برای توسعه روابط کشورمان با کشورهای همسایه از جمله روسیه، بر حمایت از سرمایه گذاری در حوزه صنعت کشتی سازی در بنادر گیلان تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های عظیم استان برای توسعه روابط کشورمان با کشورهای همسایه از جمله روسیه، بر حمایت از سرمایه گذاری در حوزه صنعت کشتی سازی در بنادر گیلان تاکید کرد.

اسدالله عباسی عصر امروز، 22 آذرماه در ادامه سفر خود در صدر یک هیئت اقتصادی به کشور روسیه و در جریان بازدید از صنایع و شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لوتوس این کشور، اظهار کرد: برقراری تعاملات تجاری و اقتصادی با محوریت ایجاد صنایع در منطقه ویژه اقتصادی لوتوس مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری گیلان و آستراخان در بخش تولید افزود: با توجه به جلسات برگزار شده فضا و بسترهای تولید و اشتغال سرمایه گذاران گیلانی در آستراخان هم فراهم می شود.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت صنعت کشتی سازی روسیه به ویژه آستراخان بیان کرد: مجموعه کشتی سازی لوتوس درصدد ساخت یک فروند کشتی برای گیلان است که تا سه ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عباسی با اشاره به جزییات کشتی در حال ساخت گیلان در لوتوس آستراخان روسیه اضافه کرد: این کشتی بیش از 7000 تن ظرفیت انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاری در حوزه صنعت کشتی سازی در بنادر گیلان

حمایت از سرمایه گذاری در حوزه صنعت کشتی سازی در بنادر گیلان